Polish polish

När min syrra kom hem ifrån polen i onsdags så hade hon med sig dessa lacken till mig. Jag älskar dessa nail-artlacken. Linglot är så bra märke, men svårt att få tag på i sverige. De är jätte täckande med höga pigment och penslarna är inte så mjuka och konstiga. Det är lätt att måla med de!

Jag har haft de vita förut, men det började bli intorkat och klumpigt.

Hon köpte även det där glitterlacket till mig, det är också en smal pensel. Det ser rött ut på bilden, men det är egentligen rosa :)


Kommentarer
Postat av: Cotton

Hej, kolla gärna in min blogg. Jag bloggar en hel del om mina nageldesign! Kommentera tack! Fin blogg! Cottoncandyyinme.devote.se

2012-02-07 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0