Franskmanikyr och handbad

Mina naglar har blivit ganska korta :( iaf om man jämför med innan jag börja med massa nail-art. Innan i 8an hade jag ALLTID frankmanikyr, älskar det, är så fint!

Men eftersom jag hade så korta så har jag köpt in acetonfritt nagellacksborttagningsmedel, och ska bli bättre på att göra handbad. Har nagelbandolja ifrån yves-rocher, och alovera kräm för starka naglar som jag brukar ha innan jag gör nya nageldesigner. Men nu ska jag börja göra handbad en gång i veckan(minst!). i handbaden brukar jag ha olivolja och honung och värma det. Man kan också lägga i lite socker. Mängd av varje spelar ingen roll.


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails.blogg.se

Hur blir dina naglar så långa och fina? Mina går alltid av :(

2010-09-11 @ 18:48:41
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Martin

Grymt fina anglar :)

2011-02-11 @ 10:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0