Nail art nagellack!

Här kommer ett inlägg om nail-art nagellack jag har, vad jag tycker om dom, vart man kan köpa dem, och vad dom kostar. Ett nail-art nagellack är ett nagellack med väldigt smal pensel, så man kan måla väldigt detaljrikt.

 

Detta märket heter "nail star", och är i en klassisk two-way design, dvs den har den smala penslen, men också som en penna, eftersom flaskan är gjord i plast så vänder man helt enkelt nagellacket upp-och-ner och klämmer. Hållbarheten är sådär, dekorera på en nagellack som håller länge för bra hållbarhet. Penslen är också väldigt plastig, detta känns lite som en en kina skit kopia av two-way nagellacket. Men det är fortfarande bra, och prisvärt. Jag köpte mina på tradera, 24st olika för 150kr + frakt. Fraktades ifrån kina så det tog länge att få hem. Pris: ca 25kr st i butik, rekomenderar att köpa på tradera.

 

 

Detta nagellacket köpte mamma till mig när hon och syrran var i polen, märket heter Inglot, affären hette sephora. Den har likadan design som den ovan. Men betydligt bättre kvalitet, bättre pigment, och bättre pensel. Självklart då också dyrare.

 

Denna köpte jag i borås på nagelsalongen i knallerian som heter "Nail icon". Väldigt bra kvalitet, bra pensel osv. Men priset var lite mycket för snåla mig, 75Kr. Men just svarta och vita färger vill jag ha lite kvalitet då det är dom jag använder mest. Märket heter "nail art colors".


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

I vilken butik kan man köpa 2way lacken för 25 kr? I åhlens kostar de 99 :O

2010-07-31 @ 20:28:15
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Doreen

Jag köpte mina på en sajt som heter iyouwebuy, och jag är väldigt nöjd, speciellt med tanke på priset. :)



http://www.iyouwebuy.com/sv/store/categories/6



D

2012-04-05 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0