annan sorts franskmanikyr

Ganska neutral tycker jag, men fin! Lätt att göra. För att få raka linjer använde jag nail-art-brush. Har du inte en, tejpa med maskeringstejp och måla. Som dekoration har jag en guld-färgad rhinestone, 1.5mm. Har du inte en kan du ta vanligt nagellack och göra en fin prick!

Ganska neutral tycker jag, men fin! Lätt att göra. För att få raka linjer använde jag nail-art-brush. Har du inte en, tejpa med maskeringstejp och måla. Som dekoration har jag en guld-färgad rhinestone, 1.5mm. Har du inte en kan du ta vanligt nagellack och göra en fin prick!


Kommentarer
Postat av: Jossie

Roligt och fina naglar!

Jag har också en nagel - blogg, kolla gärna in den också! ,D



www.fashionandnails.blogg.se

2010-07-24 @ 15:05:54
URL: http://fashionandnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0